Klachten
Ervaart u een probleem op of met een van onze scholen? Probeer er eerst samen met de betrokkene(n) uit te komen. Heeft u hier hulp bij nodig of weet u niet wat nu de juiste stap is om te zetten, neem dan contact op met de vertrouwenspersoon van Agora. Dat is mevrouw Bernadette Hes. De vertrouwenspersoon is onafhankelijk en niet aan de school verbonden. Mevrouw Hes is bereikbaar via het mailadres info@in-b-tweenadvies.nl.
Komt u er met de school, ook na contact met de directeur, niet uit? Dan kunt u het probleem c.q. uw klacht kenbaar maken bij het bestuur van de school, Agora. U kunt dat doen door het invullen van het klachtenformulier *. De vertrouwenspersoon kan u eventueel helpen om uw klacht op papier te zetten.
Lees de volledige klachtenregeling
* het klachtenformulier downloaden, invullen (en/of opslaan op uw device) en mailen aan secretariaat@agora.nu.
Een goede communicatie vinden we erg belangrijk. Het kan echter voorkomen dat er misverstanden ontstaan. Doorgaans worden zaken op een zorgvuldige wijze met elkaar besproken. Toch kan het voorkomen dat dit niet lukt. Mocht u een klacht hebben, bijvoorbeeld over de begeleiding van uw kind of een voorval op school, bespreekt u dit dan eerst met de leerkracht. Komt u er samen niet uit dan kunt u contact opnemen met de directie en over de klacht in gesprek gaan.
Ook is het mogelijk de schoolcontactpersoon te benaderen om de klacht te bespreken.
Op onze school is dat:
- Mevr. Petra Goudriaan ( leerkracht)
Zij is via het schooladres te bereiken.